marți, 30 septembrie 2008

Istoria Revolutiei

7 comentarii:

Anonim spunea...

Frumos filmuletul!
Intr-adevar, multi au cam uitat.

Anonim spunea...

Binevenit acest intermezzo cinematografic ...

Anonim spunea...

Chiar ma gandeam zilele astea ca o sa mai scoateti si anul asta un film. Bine ati facut, fratilor! Nu avem voie sa uitam.

Dumnezeu sa-i odihneasca pe martirii nostri.

StefanMihai spunea...

Buna ziua. Ma numesc Stefan Mihai Razvan, sunt fiu de erou-martir al revolutiei din 1989. Nu v-am putut contacta altfel...Va rog sa-milasati la acesta adresa de mail(iluzia_l@yahoo.com) un nr de telefon la care va pot contacta. Va multumesc!

Anonim spunea...

eu am participat la revolutie dar meritele nu mi-au fost recunoscute singura multumire este caci copilasii mei sunt liberi si isi pot face un viitor dar nu in tara lor ce pacat pentru ce ma-m expus gloantelor ca sa ajunga toti copiii nostri in strainatate sa nu-si poata face un viitor in tara lor.Multumesc lui Dumnezeu ca sunt an viata.Cati am vazut acum ca beneficiaza de una forma rusinoasa ca mint ca sunt revolutionari adevaratii revolutionari au ramas in umbra ca si mine .Stiu ca suntem multi ca niciodata nu am vrut beneficii doar am vrut sa fim recunoscuti dar acest merit al au altii care stateu ascunsi dupa perdele ce pacat eu sper ca Dumnezeu sa-i pedepseasca pe mincinosi.

revolutionar spunea...

eu vreu sa va spun povestea mea de revolutionar contactati cu mine la adresa urmatoare daca cineva vrea sa ma asculte sunt aceeasi persoana cu comentariul anonim anterior la acesta .adresa mea este vally-mama@hotmail.com

Masaj erotic Craiova spunea...

impresionant filmuletul...pacat de cei care au murit!